Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Subkowach
ogłasza nabór na stanowisko Kierownika Klubu Seniora
I. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- wykształcenie: Ukończony kurs Kierownika Klubu Seniora w wymiarze 20 h
- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- doświadczenie zawodowe w pracy z osobami starszymi.
II. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: pedagogika, socjologia, praca socjalna, psychologia lub innym w zakresie nauk społecznych;
- umiejętności w zakresie animacji społecznej;
- znajomość metod pracy i aktywizacji osób starszych;
- podstawowa znajomość przepisów prawa w zakresie m.in.: ustawy o pomocy społecznej, przepisów o ochronie danych osobowych;
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących;
- wysoka kultura osobista;
- dyspozycyjność;
- komunikatywność, sumienność, obowiązkowość oraz uczciwość;
- dodatkowe kursy i kwalifikacje, które mogłyby przyczynić się do podniesienia jakości pracy na w/w stanowisku;
- doświadczenie w pozyskiwaniu środków i rozliczaniu projektów, w tym projektów unijnych;
- znajomość obsługi komputera.
III. Zakres podstawowych zadań:
- prowadzenie zajęć z seniorami, zgodnie z harmonogramem pracy Klubu Seniora, w wymiarze do 80 godzin miesięcznie;
- organizowanie pracy w Klubie Seniora;
- motywowanie seniorów do wspólnego spędzania czasu wolnego;
- animowanie współpracy międzypokoleniowej;
- zaspokajanie potrzeb edukacyjno-rozwojowych uczestnikom Klubu Seniora;
- współorganizacja i udział w wydarzeniach kulturalnych/ integracyjnych oraz spotkaniach okolicznościowych dla uczestników Klubu Seniora;
- reprezentowanie członków Klubu Seniora na zewnątrz oraz nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z instytucjami współpracującymi;
- współpraca z organizacjami pozarządowymi, a także z innymi instytucjami
w realizacji zadań kierowanych do seniorów; - tworzenie planów pracy Klubu Seniora i ich realizacja;
- poszukiwanie form współpracy z instytucjami kultury itp.;
- prowadzenie dokumentacji z organizowanych spotkań, warsztatów, prelekcji, wykładów, wycieczek, wyjazdów, itp.;
- przygotowywanie sprawozdań z działalności Klubu Seniora;
- wnioskowanie o środki pozabudżetowe lub/i unijne na realizację działalności Klubu Seniora;
- dokonywanie zakupów niezbędnych do funkcjonowania Klubu Seniora, opisywanie faktur obrazujących poniesione koszty;
- prowadzenie wszelkiej korespondencji Klubu Seniora;
- przyjmowanie formularzy i deklaracji od uczestników Klubu Seniora oraz prowadzenie list obecności, a także dokumentacji osób prowadzących zajęcia w ramach działalności Klubu Seniora;
- promocja działań Klubu Senior;
- odpowiedzialność za powierzony sprzęt i środki finansowe;
- rozwiązywanie wszelkich problemów, które mogą wystąpić w trakcie działania Klubu Seniora;
- przestrzeganie tajemnicy służbowej, w tym zapisów wynikających z Ustawy
o ochronie danych osobowych; - wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego dotyczących funkcjonowania Klubu Seniora.
IV. Warunki pracy:
- rodzaj umowy: umowa o pracę w wymiarze ½ etatu;
- miejsce wykonywania pracy: siedziba Klubu Seniora w Subkowach, w Brzuścach i w Wielkiej Słońcy;
- praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, nie istnieją bariery utrudniające wykonywanie pracy;
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%;
- kandydat wyłoniony w drodze naboru będzie zatrudniony na podstawie umowy
na czas określony, na czas trwania projektu do 30.11.2022 r.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- CV z opisem dotychczasowej pracy zawodowej;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- własnoręcznie podpisana klauzula dotycząca danych osobowych RODO;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- mile widziane referencje;
VI. Termin i miejsce składania dokumentów:
Termin: do dnia 28 maja 2021r. włącznie (decyduje data wpływu),
Miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Subkowach, ul. Józefa Wybickiego 19.
Zamknięta koperta z dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika Klubu Seniora”.
VII. Informacje dodatkowe:
- dokumenty, które wpłyną niekompletne lub po upływie wskazanego terminu nie będą rozpatrywane;
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Subkowach (gops.subkowy.pl);
- dokumenty aplikacyjne osób, które nie zostały zatrudnione, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru, a następnie zostaną trwale zniszczone.
Wszelkich informacji w powyższej sprawie udziela Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Subkowach Pani Karina Janusz pod nr tel.: 58 536 85 30 lub za pośrednictwem adresu e-mail poczta@gops.subkowy.pl