Nabór na stanowisko Kierownika Klubu Seniora


Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Subkowach

ogłasza nabór na stanowisko Kierownika Klubu Seniora

I. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie;
  2. posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  3. wykształcenie: Ukończony kurs Kierownika Klubu Seniora w wymiarze 20 h
  4. brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. nieposzlakowana opinia;
  6. doświadczenie zawodowe w pracy z osobami starszymi.

II. Wymagania dodatkowe:

  1. wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: pedagogika, socjologia, praca socjalna, psychologia lub innym w zakresie nauk społecznych;
  2. umiejętności w zakresie animacji społecznej;
  3. znajomość metod pracy i aktywizacji osób starszych;
  4. podstawowa znajomość przepisów prawa w zakresie m.in.: ustawy o pomocy społecznej, przepisów o ochronie danych osobowych;
  5. umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących;
  6. wysoka kultura osobista;
  7. dyspozycyjność;
  8. komunikatywność, sumienność, obowiązkowość oraz uczciwość;
  9. dodatkowe kursy i kwalifikacje, które mogłyby przyczynić się do podniesienia jakości pracy na w/w stanowisku;
  10. doświadczenie w pozyskiwaniu środków i rozliczaniu projektów, w tym projektów unijnych;
  11. znajomość obsługi komputera.

III. Zakres podstawowych zadań:

  1. prowadzenie zajęć z seniorami, zgodnie z harmonogramem pracy Klubu Seniora, w wymiarze do 80 godzin miesięcznie;
  2. organizowanie pracy w Klubie Seniora;
  3. motywowanie seniorów do wspólnego spędzania czasu wolnego;
  4. animowanie współpracy międzypokoleniowej;
  5. zaspokajanie potrzeb edukacyjno-rozwojowych uczestnikom Klubu Seniora;
  6. współorganizacja i udział w wydarzeniach kulturalnych/ integracyjnych oraz spotkaniach okolicznościowych dla uczestników Klubu Seniora;
  7. reprezentowanie członków Klubu Seniora na zewnątrz oraz nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z  instytucjami współpracującymi;
  8. współpraca z organizacjami pozarządowymi, a także z innymi instytucjami
    w realizacji zadań kierowanych do seniorów;
  9. tworzenie planów pracy Klubu Seniora i ich realizacja;
  10. poszukiwanie form współpracy z instytucjami kultury itp.;
  11. prowadzenie dokumentacji z organizowanych spotkań, warsztatów, prelekcji, wykładów, wycieczek, wyjazdów, itp.;
  12. przygotowywanie sprawozdań z działalności Klubu Seniora;
  13. wnioskowanie o środki pozabudżetowe lub/i unijne na realizację działalności Klubu Seniora;
  14. dokonywanie zakupów niezbędnych do funkcjonowania Klubu Seniora, opisywanie faktur obrazujących poniesione koszty;
  15. prowadzenie wszelkiej korespondencji Klubu Seniora;
  16. przyjmowanie formularzy i deklaracji od uczestników Klubu Seniora oraz prowadzenie list obecności, a także dokumentacji osób prowadzących zajęcia w ramach działalności Klubu Seniora;
  17. promocja działań Klubu Senior;
  18. odpowiedzialność za powierzony sprzęt i środki finansowe;
  19. rozwiązywanie wszelkich problemów, które mogą wystąpić w trakcie działania Klubu Seniora;
  20. przestrzeganie tajemnicy służbowej, w tym zapisów wynikających z Ustawy
    o ochronie danych osobowych;
  21. wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego dotyczących funkcjonowania Klubu Seniora.

IV. Warunki pracy:

  1. rodzaj umowy: umowa o pracę w wymiarze ½ etatu;
  2. miejsce wykonywania pracy: siedziba Klubu Seniora w Subkowach, w Brzuścach i w Wielkiej Słońcy;
  3. praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, nie istnieją bariery utrudniające wykonywanie pracy;
  4. w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%;
  5. kandydat wyłoniony w drodze naboru będzie zatrudniony na podstawie umowy
    na czas określony, na czas trwania projektu do 30.11.2022 r.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. CV z opisem dotychczasowej pracy zawodowej;
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  6. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  7. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  8. własnoręcznie podpisana klauzula dotycząca danych osobowych RODO;
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  10. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
  11. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  12. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  13. mile widziane referencje;

VI. Termin i miejsce składania dokumentów:

Termin: do dnia 28 maja 2021r. włącznie (decyduje data wpływu),

Miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Subkowach, ul. Józefa Wybickiego 19.

Zamknięta koperta z dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika Klubu Seniora”.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. dokumenty, które wpłyną niekompletne lub po upływie wskazanego terminu nie będą rozpatrywane;
  2. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Subkowach (gops.subkowy.pl);
  3. dokumenty aplikacyjne osób, które nie zostały zatrudnione, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru, a następnie zostaną trwale zniszczone.

 

Wszelkich informacji w powyższej sprawie udziela Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Subkowach Pani Karina Janusz pod nr tel.: 58 536 85 30  lub za pośrednictwem adresu e-mail poczta@gops.subkowy.pl

 

Dokumenty związane z naborem na Kierownika Klubu Seniora